Facebook
זוג אינטראקטיב בניית אתרים וניהול נוכחות ברשת | ZOOG iInteractive > מאמרים > תוכן וקידום אתרים > אתרים לרופאים: מה יביא את הפציינטים ליצור אתכם קשר?

אתרים לרופאים: מה יביא את הפציינטים ליצור אתכם קשר?

תוכן לאתרים לרופאים צריך להיות ענייני וישיר, וכזה שמאפשר התמצאות מהירה ב"חלל" האתר לרופא או אתר המרפאה. אני מאמין שלא רק פריטי תפריט, חיצים או קישורים הם אלה שמאפשרים ניווט באתר, אלא שגם לתוכן חשיבות בנושא זה. התוכן צריך לכוון את הלקוח למטרה אחת, והיא יצירת קשר עם המרפאה או הרופא והזמנת תור.

בסופו של דבר, כאשר אנחנו מחפשים משהו באינטרנט – וחיפוש תוכן רפואי לא שונה מזה – יש לנו משימה כלשהי. אנחנו רוצים לדעת עוד על נושא מסוים, אנחנו רוצים למצוא פתרון לשאלה או כל סוג תוכן פרקטי אחר: איפה קונים או מתי יוצרים קשר או איך מגיעים. אתרים לרופאים או למרפאות לא צריכים להיות שונים בעניין הזה, ולמרות זאת, ישנם לא מעט שנמנעים מלהדגיש את ה'פרקטיקה' מתוך הרגשה שמא הם "מוכרים את עצמם" או "ממסחרים" את עצמם.

תמונת רופאים מחייכים
תנו חיוך! שימו תמונת contact נעימה וידותית (מקור: ms-office stock)

חשוב להבין שאין כאן מסחור או מכירה: האמירה "צרו איתי קשר עכשיו" אין בה משהו גס או "מכירתי".  מיקום נכון של "צור קשר" בתפריט ובתחתית העמודים השונים הוא לא עברה אתית או תפיסתית.

נאמר עוד משהו: פציינטים מגיעים לרופאים בזכות המלצה כזו או אחרת. חלק מגיעים אחרי שנקבע להם תור על ידי הטלפן בקופת חולים. אפתיע אתכם אולי ואומר שאלה וגם אלה רוצים לקרוא על הרופא או על המרפאה ולא לסמוך רק על המלצות – ובוודאי שלא על יד הגורל. כדי לכוון אל עמוד ה'צור קשר' ולהניע לפעולה, תצטרכו לתת משהו בתמורה, וזהו תוכן איכותי ושקט נפשי. אם התוכן הרפואי או האישי שלכם שכנע מספיק, נגע בנקודות הנכונות או הציע פתרון לבעיה כואבת, אין שום סיבה שהגולש – הפציינט – לא ייצור איתכם קשר, ולא יעשה את זה בנוחות ומתוך הרגשת בטחון.  ואם שכנענו אתכם עד כאן, צרו איתנו קשר כדי להראות איך יוצרים תוכן משכנע, אמין וידידותי לאתרים לרופאים ומרפאות.

 

דילוג לתוכן