Facebook

אנחנו מביאים נסיון עיתונאי של עשור שנים ויותר, משולב בכתיבה חוייתית, שיווקית ופרסומית: שילוב יקר מפז, בעולם של ‘מטחנות מילים” שכל ייעודן הוא SEO.

כאשר אתם מזמינים תוכן ממי שמתמחים בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, זכרו לבדוק כמה דברים:

1. האם לכותבים יש נסיון בכתיבת תוכן לאתרים?

2. סגנון כתיבת תכנים לאתרים צריך להתאים לאתר שלכם. האם הכתיבה לאתרים שמציעים לכם היא כתיבה שיווקית? חוייתית? הפרידו בין שני סוגי התוכן האלה, בהתאם לצורך.

3. תוכן מקצועי לאתרים: במיוחד אם האתר שלכם הוא אתר מקצועי, קחו מישהו שיש לו נסיון והיכרות עם התחום שלכם, או לפחות מישהו שיש לו נסיון בתחקירים ולימוד תחומים חדשים. כל אחד יכול לכתוב שניים-שלושה מאמרי SEO בנושא מסוים, אבל ברגע שהדברים יורדים לפרטים – שם מתחילים לבלוט הבדלי האיכות.

נקודה נוספת שכדאי לבדוק, היא יכולת ניהול האתרים של מי שכותב לכם את התוכן. בניהול ועריכה של אתרי אינטרנט חשובה גישה טכנית והבנה – לפחות בסיסית – של HTML, חשובה יכולת לעבוד עם תוכנות גרפיות שונות, ועוד. חשוב שמי שמנהל את התוכן באתר שלכם ידע מה מעניין את הקהל שלכם, ומה הוא מחפש באינטרנט. בנושא הזה, עבודה עם כלי ה- webmaster של גוגל יכולה לסייע, אך מעקב אחרי עיתונות מקצועית וכללית ואפילו סקירות של מדיה חברתית, יהיו יעילים לא פחות.