אתר אינטרנט תמיד יהיה חלק מתדמית כוללת, וחשוב שידבר באותה שפה עיצובית ובאותו סגנון תכני. כדי להבטיח זאת, אנחנו עובדים עם טובי המעצבים, ונשמח ללוות אתכם גם בבניית תדמית כוללת, הפקות דפוס, אריזות ועוד. נשמח לסייע גם בבניית תוכנית יחסי ציבור ופעילות אחרת ברשת.

אתר אינטרנט תמיד יהיה חלק מתדמית כוללת, וחשוב שידבר באותה שפה עיצובית ובאותו סגנון תכני. כדי להבטיח זאת, אנחנו עובדים עם טובי המעצבים – לעיתים עם אנשי פרינט מובהקים – ונשמח ללוות אתכם גם בבניית תדמית כוללת, הפקות דפוס, אריזות ועוד. נשמח לסייע גם בבניית תוכנית יחסי ציבור ופעילות אחרת ברשת.

בניית תדמית כוללת: מלוגו, דרך נייר מכתבים וניירת ועד אריזות למוצרים ואתר אינטרנט כמובן. טיפ חשוב: הקפידו תמיד שכולם משדרים את אותה תדמית, גם באמצעות סגנון וצבע.
מעצבי פרינט ומעצבי רשת: רשת האינטרנט עשתה הרבה דברים טובים, אבל היא גרמה למעצבי הרשת להשתלט גם על עיצוב פריטי דפוס ותדמית. הטיפ שלנו הוא לברור ולבחון כל הצעה, ולוודא שהיא עובדת בעולם האמיתי, כמו שהיא עובדת בעולם הווירטואלי.
הפקות דפוס, עלונים, אריזות ואמצעי פרסום: גם לכאן אנחנו מביאים נסיון רב והכרות עם ספקים ותיקים וחדשים כאחד. ההכרות שלנו עם עולם החומר – סוגי נייר, למשל – מפתיעה לפעמים גם אותנו…
יחסי ציבור: אנחנו מכירים כמה וכמה ממשרדי יחסי הציבור הגדולים – והקטנים – בישראל. נמליץ לכם בשמחה על משרד יח"צ שעוסק בתחום שלכם, מתאים למידות ולתקציב שלכם, ומכיר את המדיה המודפסת והאלקטרונית באותה מידה.
פעילות במדיה חברתית: אנחנו מעניקים ייעוץ בתחום, ונשמח לסייע גם לכם.

לסיום, נדגיש: כאשר אתם חושבים על בניית אתר אינטרנט חדש, אל תזניחו את התדמית הכוללת של החברה לטובתו, אבל אל 'תאנסו' את האתר למען התדמית: זכרו שהאינטרנט הוא מדיום דינמי וחדשני, עם תדמית בהתאם. בנוסף, אל תשכחו שהאתר הוא חלק מתדמית החברה או הארגון גם בכל מה שקשור בתוכן האתר, ולא רק בעיצוב. הקפידו לשדר את אותו סגנון ואותה רוח גם בתוכן הכתוב, כמו בעיצוב.